Bestellen

Je vindt hier antwoord op al je vragen over het plaatsen, wijzigen en annuleren van een bestelling.

Vraag en antwoord

Hoe plaats ik een bestelling?

Een bestelling plaatsen is een fluitje van een cent! Dit zijn de stappen:

  • Zoek je gewenste product;
  • Plaats het product in je winkelwagen door op de grote bestelknop te klikken;
  • In de winkelwagen vind je kassakoopjes die je kan toevoegen aan de bestelling;
  • Wanneer je winkelwagen volledig is klik je op "Bestellen";
  • Laat ons weten wie je bent en waar we de bestelling mogen afleveren, klik op "Doorgaan";
  • Selecteer de gewenste betaalmethode en klik op "Bestel en betaal";
  • Nadat je in een veilige omgeving de betaling hebt voldaan keer je terug op de website;
  • Gefeliciteerd met jouw aankoop!

Met een account kan je nog sneller bestellen.

Wil je toch liever een medewerker spreken? Neem dan contact op met de klantenservice.

Is mijn product op voorraad?

Dit kun je zien op de productpagina, boven de bestelknop. Hier vind je altijd de meest actuele voorraadstatus van het product, online en in onze winkels.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Ja, je kunt je bestelling wijzigen of annuleren zolang deze nog niet is verzonden. Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice om dit te regelen.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met een trackingnummer en een link om je bestelling te volgen.

Wat als mijn bestelling beschadigd of incompleet aankomt?

Neem contact op met onze klantenservice als je bestelling beschadigd of incompleet aankomt. Zij zullen je helpen met het oplossen van het probleem. Het is handig om foto's te maken van de schade en deze door te sturen ter ondersteuning, gebruik daar het contactformulier voor.

Direct contact

Onze klantenservice is op werkdagen bereikbaar van 9:00 tot 17:00